photo1 photo2 photo3 photo4 photo5 photo6 photo7 photo8 photo9 photo10


Ostatnie dni rejestracji do konkursu GMC Poland 2013

piątek 18.10.2013

Już ponad 200 zespołów  zgłosiło się do 14 edycji konkursu GMC Poland. Rekrutacja zespołów (3-5 osób) trwa do 30 października.

Ta największa na świecie biznesowa symulacja już od wielu lat cieszy się w Polsce dużą popularnością, szczególnie wśród studentów. Drużyny biorące udział w konkursie, występując w roli zarządu, decydują o rozwoju i działalności swojej wirtualnej firmy. Podejmując w każdym cyklu ponad 60 decyzji, zespoły konkurują ze sobą na symulowanych rynkach.

„Udział w konkursie to przede wszystkim szansa na rozwój osobisty i rozwój zawodowy. Nawet nie wygrywając można zdobyć interesujące doświadczenie, które w przyszłości można wykorzystać w pracy. Innowacyjność konkursu i możliwość poprowadzenia wirtualnej firmy w symulacji, to szansa na sprawdzenie się w roli menadżera.” Mówi Krzysztof, student Uniwersytetu Łódzkiego, który już po raz drugi zarejestrował się do udziału w rywalizacji.

Konkurs jest również okazją dla studentów, żeby wzbogacić swoje cv i zaprezentować się potencjalnym pracodawcom. Udział zespołów studenckich w GMC sponsorują między innymi takie firmy jak KPMG czy Bank Zachodni WBK. „Gra jest świetną okazją do zdobycia dodatkowych kompetencji z zakresu świadomości biznesowej i wpływu podejmowanych decyzji na sytuację firmy. Inwestując w zespoły studenckie chcemy przyczynić się do rozwoju świadomej biznesowo przyszłej kadry.- deklaruje Paweł Noculak, Dyrektor ds. Rozwoju w BZ WBK.

Aby zgłosić chęć udziału w konkursie należy:
- utworzyć zespół (3-5 osób) – istnieje możliwość łączenia studentów różnych lat i kierunków studiów oraz uczelni w jednej drużynie.
– wypełnić kartę rejestracyjną dostępną na stronie www.gmcpoland.pl/rejestracja-studentow/
– Po otrzymaniu potwierdzenia od organizatorów wypełnić dostępną na stronie aplikację z informacjami na temat uczestników i odesłać ją mailem na adres rejestracja@gmcpoland.pl

Zarejestrowane zespoły otrzymają informację o zakwalifikowaniu się do konkursu przed rozpoczęciem programu treningowego (tj. do 25.11) (sponsorzy dokonają wyboru zespołów, które wystartują w konkursie)

Więcej informacji na www.gmcpoland.pl

Organizator w Polsce: BIGRAM; Patron honorowy: Giełda Papierów Wartościowych w Warszawie; Sponsorzy: Bank Zachodni WBK, KPMG; Patroni medialni: Personel i Zarządzanie, ThinkTank; Współpraca: Brytyjsko-Polska Izba Handlowa, Students.pl, dlaStudenta.pl, Stowarzyszenie Studentów BEST, Eurostudent

Do pobrania


.: Wydział Nauk Ekonomicznych SGGW w Warszawie :.
Ekonomia | Zarządzanie | Finanse i Rachunkowość | Logistyka | Turystyka i Rekreacja