Studencka Konferencja Naukowa Odpowiedzialnego Biznesu „Enactus Starter”
W dniach 21 i 22 listopada 2014 roku na Wydziale Nauk Ekonomicznych odbyła się Studencka Konferencja Naukowa Odpowiedzialnego Biznesu „Enactus Starter” zorganizowana przez zespół Enactus SGGW.
W ciągu dwóch dni konferencji odbyły się wykłądy i warsztaty z zakresu zarządzania projektami odpowiedzialnymi społecznie w szczególności z takich zagadnień takich jak:
- zarządzanie projektami odpowiedzialnymi społecznie,
- zarządzanie ryzykiem,
- leadership w projektach społecznych,
- mapowanie projektów społecznych,
- zarządzanie zakresem projektu,
- narzędzia monitorowania i ewaluacji projektów społecznych
- rozwój biznesu w kontekście wyzwań zrównoważonego rozwoju.
Dodatkowo odbyły się warsztaty: symulacja budowy mostu, Blue Economy Workshop oraz One Note in Practice.
W konferencji wzięło udział 150 studentów oraz gości z 9 uczelni w Polsce: Szkoły Głównej Handlowej, Uniwersytetu Gdańskiego, Uniwersytetu Łódzkiego, Uniwersytetu Przyrodniczego we Wrocławiu, Uniwersitetu Jana Kochanowskiego w Kielcach, Politechniki Łódzkiej, Politechniki Poznańskiej, Wyższej Szkoły Zarządzania i Bankowości z Poznania oraz oczywiście z SGGW.
Prelegentami wykładów i warsztatów byli zaproszeni przez Koło goście z innych uczelni a także firm partnerskich: przedstawiciele PKO Banku Polskiego, Bartłomiej Kubit z Grupy Eurocash, Michał Milewski z PMI Poland Chapter, przedstawiciele firmy Microsoft oraz Paweł Kudzia konsultant ds. CSR. Gości powitał Zarząd Koła Enactus, dr Nina Drejerska – Prodziekan ds współpracy z Jednostkami Krajowymi i Zagranicznymi i Zagranicznymi oraz pani Paulina Mazur – Enactus Country Leader. Natomiast spotkanie rozpoczęło się wykładem pana Szymona Kudły – eksperta w zakresie przywództwa, innowacyjności i przedsiębiorczości w biznesie.
Konferencja była zorganizowana przez Studenckie Koło Naukowe Odpowiedzialnego Biznesu przy opiece merytorycznej dr Joanny Chudzian – opiekunki Koła i przewodniczącej komitetu organizacyjnego.
Wydarzenie zostało współfinansowane przez Wydział Nauk Ekonomicznych SGGW oraz Grupę EuroCash i Agencję Reklamową Microlight. Pomocy rzeczowej udzielili: BIGRAM S.A., Grupa LOTOS, Microsoft, PKO Bank Polski, PwC Polska, KPMG, Opera Club, Miasto Stołeczne Warszawa, Wasa, PituPitu.