Wybierz publikacje do przeglądania

Wyszukiwanie artykułów
Czasopismo :
Rok :
Fraza: (tytuł‚ słowa, autor, streszczenie) min. 3 znaki
Zeszyty Naukowe SGGW, Polityki Europejskie, Finanse i Marketing nr 14(63): 2015 - pobierz cały numerstronyartykuł
1.Cyran K., Dybka S. Społeczna odpowiedzialność biznesu jako czynnik ograniczający rozwój przedsiębiorstwa 7-18
pobierz
2.Czerwiński B. Osoby starsze wobec innowacyjnych form świadczenia usług ubezpieczeniowych 19-30
pobierz
3.Golik-Górecka G. Współczesne strategie marketingowe realne i wirtualne – aspekty teoretyczne i praktyczne 31-52
pobierz
4.Gołębiewski J., Podlińska O. REGIONAL DIVERSIFICATION IN FINANCING RURAL AREA DEVELOPMENT IN POLAND IN THE YEARS 2007-2013 43-52
pobierz
5.Gonet D., Kalinowski J. Konkurencyjność gospodarstwa wielkoobszarowego – studium przypadku 53-64
pobierz
6.Gralak K. Biogospodarka jako obszar inteligentnej specjalizacji regionalnej 65-74
pobierz
7.Guzal-Dec D. THE ACTIVITY OF LOCAL GOVERNMENT IN FOSTERING THE DEVELOPMENT OF TOURIST BRAND PRODUCTS OF NATURAL VALUABLE AREAS OF THE LUBLIN VOIVODESHIP 75-86
pobierz
8.Kozak S. Obligacje komunalne jako narzędzie wspierające regionalny rozwój gospodarczy w Polsce 87-96
pobierz
9.Maciaszczyk M. Tendencje zmian zachowania rynkowych konsumentów niepełnosprawnych ruchowo 97-104
pobierz
10.Marcysiak A., Marcysiak A. Czynniki wpływające na różnicowanie poziomu wsparcia gospodarstw środkami Wspólnej Polityki Rolnej UE 105-114
pobierz
11.Rzemieniak M. Promocja marketingowa działań innowacyjnych na przykładzie sektora OZE w regionie lubelskim 115-124
pobierz
12.Sałek P. Ocena komunikacji między spółkami giełdowymi skupionymi w Respect Index a potencjalnymi akcjonariuszami 125-133
pobierz
13.Wawrzyniak A. Modelowanie wieloagentowe jako narzędzie do badania zachowania konsumentów 134-146
pobierz
14.Wicki L. Regionalne zróżnicowanie realizacji działania „Modernizacja gospodarstw rolnych” w ramach PROW 2007-2013 147-160
pobierz
15.Wilk I. Ekologiczne aspekty działań marketingowych gospodarstw ekoagroturystycznych w Polsce 161-171
pobierz
16.Zajkowska M. Marketing zrównoważony jako czynnik wzrostu innowacyjności w małych i średnich przedsiębiorstwach 172-181
pobierz




Kontakt w sprawie działania strony i zawartości : ludwik_wicki@sggw.pl