Wybierz publikacje do przeglądania

Wyszukiwanie artykułów
Czasopismo :
Rok :
Fraza: (tytuł‚ słowa, autor, streszczenie) min. 3 znaki
Zeszyty Naukowe SGGW, Polityki Europejskie, Finanse i Marketing nr 5(54): 2011 - pobierz cały numerstronyartykuł
1.Babiak J. Możliwości produkcyjne rolnictwa a sytuacja żywnościowa świata 5-16
pobierz
2.Bąk-Filipek E., Tetwejer U. Marketing in the food trade 17-35
pobierz
3.Gołębiewski J. Zmiany w otoczeniu jako czynnik kształtujący działania marketingowe przedsiębiorstw agrobiznesu 36-49
pobierz
4.Kleinová K., Űrgeová J. Country image and branding of Slovakia 50-58
pobierz
5.Kozak S. Zmiany struktury kanałów dystrybucji a poprawa warunków konkurencji w sektorze ubezpieczeń w Polsce w latach 2002-2009 59-70
pobierz
6.Kádeková Z., Kretter A. Advertising and public relations efficiency measurement and control 71-77
pobierz
7.Kádeková Z., Kubicova L. Marketing strategy of the new product introduction on the market 78-90
pobierz
8.Lušňáková Z. Corporate Social Responsibility as part of Public Relations and firm development 91-100
pobierz
9.Misztal P. Dług publiczny i wzrost gospodarczy w krajach członkowskich Unii Europejskiej 101-114
pobierz
10.Pudełkiewicz E. Refleksje wokół koncepcji marketingu w agrobiznesie 115-130
pobierz
11.Dušan D., Klimentová K., Récky R. Comparison of production and economic dependence within the growing of sunflower in the Slovak Republic 131-137
pobierz
12.Gašparíkov V., Nagyová Ľ., Rizovová B. Postrzeganie reklamy w krajach Grupy Wyszehradzkiej 138-148
pobierz
13.Hambalkova M., Rovny P., Supekova S. Comparison of Slovak and Polish foreign agrarian trade 149-156
pobierz
14.Gallová Z., Serenčéš P. Influence of cash flows from the Common Agricultural Policy on liquidity of Slovak trading companies in agriculture in the period 2000-2009 157-169
pobierz
15.Šimo D. Foreign trade of the Slovak Republic with selected agrarian commodities of animal origin 170-175
pobierz
16.Strzębicki D. Sprzedaż produktów rolnych przez Internet 176-196
pobierz
17.Szabóová M. Possibilities of using of the venture capital as an innovative instrument in conditions of the Slovak republic in the competence of the National Agency for Development Small and Medium Enterprises 197-207
pobierz
18.Tóth M. Impact of CAP subsidies on profit in agricultural enterprises in Slovakia 208-216
pobierz




Kontakt w sprawie działania strony i zawartości : ludwik_wicki@sggw.pl